Termékeink

Gyártók

Beszállítók

Általános Szerződési Feltételek

Tájékoztatjuk kedves látogatóinkat, hogy az ANDREAS STIHL KERESKEDELMI Kft. által forgalmazott STIHL és VIKING gyártmányú termékeket kizárólag üzleteinkben értékesítjük, A Webáruházunkban csupán tájékoztató jelleggel találhatóak meg. Ha a termékek árairól szeretne többet megtudni, akkor kérje kollégáinkat az elérhetőségeink egyikén.

KERESÉS

A fejlécen szereplő "KERESÉS" ablakban lévő adatmezőbe írja be a keresett szót és a talált termékeket a rendszer automatikusan felsorolja. Honlapunkon kereshet tematikusan is (ezt a baloldali menüpontok alapján teheti meg), és gyártók illetve beszállítók szerint is (ez pedig a baloldali legördülő menüben található).

VÁSÁRLÁS

Ha a keresett terméket/termékeket megtalálta, helyezze azt/azokat a kosárba, majd kattintson a fizetés gombra. Itt megtekintheti, módosíthatja, törölheti a tételeket, de vissza is térhet az áruházba tovább böngészni. Ha meg szeretné rendelni a termékeket, akkor görgesse lefelé az egeret. Vásárolhat nálunk egyszerűen, regisztrálás nélkül is és regisztrált vásárlóként is.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.

Ezek után válassza ki a kívánt szállítási módot. Ha mindezekkel megvan, olvassa el a vásárlási feltételeket és fogadja is el azokat! Ezek után válassza ki a kívánt fizetési módot. Majd kattintson a „MEGERŐSÍTEM A MEGRENDELÉST” fülre. Ezt követően kollégáink telefonon megkeresik önt a szállítás időpontjának pontosítása érdekében. Kollégáink minden esetben telefonon felhívják Önt, hogy leegyeztessék a megrendelést.

A MEGRENDELÉSNEK EBBEN A FÁZISÁBAN - A VISSZAIGAZOLÁS ELŐTT, KOLLÉGÁINKKAL EGYEZTETVE - MONDHATJA VISSZA UTOLJÁRA A RENDELÉSÉT. EZEK UTÁN A RENDELÉS VISSZAMONDÁSÁT EGYEDILEG BÍRÁLJUK EL.

Az Ön megrendelése csak a telefonos megbeszélés után válik érvényes megrendeléssé.

A TERMÉKEK ÁRA ALATT FELTÜNTETETT "ELÉRHETŐ" SZÓ JELENTÉSE: A TERMÉK RENDELHETŐ, DE NEM BIZTOS HOGY AZONNAL, RAKTÁRRÓL SZÁLLÍTHATÓ. EMIATT VESSZÜK FEL MINDEN ESETBEN A MEGRENDELŐVEL TELEFONON A KAPCSOLATOT.

ÁRAK

Áraink a rendelés időpontjában érvényes bruttó (ÁFÁ-s) árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, de ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a megrendelési folyamat során jön elő, illetve a következő bekezdésben olvasható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

SZÁLLÍTÁS

A megrendelt termékeket a megrendelés során megadott címre postai utánvéttel kiszállíttatjuk, vagy üzleteinkben személyesen is átveheti. ( a nagyértékű termékek esetén a kiszállítás és a fizetés módját is egyedileg egyeztetjük le önnel. ) A webáruházban található termékek általános szállítási határideje 5 munkanap. Amennyiben a termék beszerzése hosszabb időt venne igénybe, erről a megrendelőt tájékoztatjuk. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a vevőre akkor száll át, amikor a vevő a webáruházban megrendelt terméket átvette.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK, FELTÉTELEK

Ha Komárom-Esztergom megyében a megrendelt termék ára eléri az 500.000.- Ft-ot, és a megrendelés a honlapunkon keresztül történt, úgy a kiszállítást a Rotáció Kft. magára vállalja, tehát a házhoz szállítás ingyenes !!!

  1. FUTÁRSZOLGÁLATTAL: SZÁLLÍTÁSI DÍJTÁBLÁZAT (A táblázatban szereplő árak az ÁFÁ-t tartalmazzák)

SÚLY

BRUTTÓ FT

0 KG - 5 KG

2000

5,1 KG - 10 KG

2500

10,1 KG - 20 KG

3000

20,1 KG - 30 KG

3500

30,1 KG - 50KG

10,000

50,1 KG - 60 KG

11,000

60,1 KG FELETT RAKLAPOS

25000

 

A visszakézbesítési díj a súlydíj 50%-a. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől, melyet megrendeléskor fel kell tüntetni! A futárszolgálat garanciát vállal a termék sértetlen kiszállítására. A csomag tartalmazni fogja a számlát és a garanciajegyet.

Amennyiben a kért termék raktáron van, a csomagfeladást követő munkanapon, napközben általában 8,00-16,00 óra között történik a kézbesítés. Ha ezt a szállítási módot választja, gondoskodni kell a megadott címen a személyes átvételről, mivel a küldemény értékét és a szállítási díjat is átvételkor kell kifizetni.

A SZÁLLÍTÁS DÍJÁT A SZÁMLA VÉGÖSSZEGÉHEZ HOZZÁADJUK.

KÉRJÜK A CSOMAG SÉRTETLENSÉGÉT A KÉZBESÍTŐ ELŐTT SZÍVESKEDJÉK ELLENŐRIZNI! HA SÉRÜLÉST LÁT, VETESSEN FEL JEGYZŐKÖNYVET, ÉS NE VEGYE ÁT A CSOMAGOT, MERT UTÓLAGOS REKLAMÁCIÓT JEGYZŐKÖNYV NÉLKÜL NEM FOGADUNK EL.

FUTÁRSZOLGÁLATTAL TÖRTÉNŐ KÜLDÉS ESETÉN NINCS LEHETŐSÉG A GÉP, BERENDEZÉS ÜZEMBE HELYEZÉSÉRE!

  1. SZEMÉLYESEN: lásd elérhetőségeink menüpont (személyes átvételkor a gépet, gyári csomagolásban adjuk át a vásárlónak, úgy, hogy a vevő előtt üzembe helyezzük.  Ennek természetesen van anyagköltsége, ami a gépbe töltött üzemanyag és kenőanyag ára.)

VISSZAIGAZOLÁS

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ennek értelmében a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Amennyiben ez elmarad, kérjük feltétlenül jelezze ügyfélszolgálatunkon!

JÓTÁLLÁS

A jótállás egyéb feltételeit a termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. A webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre, melyek megfelelnek minden hatályos jogszabálynak (kivétel ez alól a Használt Gépek menüpont). A jótállási idő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A vásárló a termék vásárlásakor vele együtt megkapja a jótállási jegyet, melyen országosan fel van tüntetve a garanciális szervizek jegyzéke. A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.

SZAVATOSSÁG

Garanciát adunk minden termékre a jótállási jegy kiállításától számított 12 hónapig. A számla mellé minden esetben külön jótállási jegyet adunk, amelyek együttesen jogosítanak a garanciára. Minden termék mellé csatoljuk a gyártó/nagykereskedő által biztosított termékinformációs anyagot is. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:

-          elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

-          ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt. Amennyiben a vásárló a termék hibáját a szerződéskötés időpontjában ismerte vagy ismernie kellett, cégünk mentesül a szavatossági felelősség alól.

SZAVATOSSÁGI ÉS JÓTÁLLÁSI IGÉNYEK INTÉZÉSE

Ha Ön szavatossági igényét kívánja érvényesíteni, azt a termék mellé kapott bizonylattal tudja megtenni. Jótállás esetében az Ön lakhelyéhez legközelebbi szakszervizhez forduljon, mely a termék mellé kapott jótállási jegyen megtalálható. A fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyv készül, melyben kötelező rögzíteni: a fogyasztó nevét, címét, a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát, a vásárlás időpontját, a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását, a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt, a kifogás rendezésének módját. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót. A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

CSEREGARANCIA

Csak a sérülésmentes, eredeti dobozban, hiánytalanul (minden tartozékkal együtt) visszaküldött termékekre érvényes. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a PTK-ban a 151/2003 számú Kormányrendelet és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

ELÁLLÁS JOGA

Minden vevőnek (amennyiben fogyasztónak minősül = az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy. Tehát bt.,kft, rt, e.v., egyéb cégfomra nem minősül fogyasztónak.) a vásárlástól számított 14 napon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, amely bontatlan vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza a Rotáció Kft-hez.  (A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.) A vevőnek nincs elállási joga, amennyiben az átvétel után sérült meg a termék.

-          Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie.

-          Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor, átvizsgálás után visszafizetjük. Amennyiben postán vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, legkésőbb az áru visszaérkezését követő 15 napon belül átutaljuk az összeget a vevő által írásban megadott bankszámlaszámra.

Kérjük, a csomagot ne küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket nem áll módunkban átvenni! A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi, hogy a termék hiánytalan és sérülésmentes-e. Amennyiben igen, a csomag megérkezésétől számított a lehető legrövidebb időn belül visszafizetjük önnek a termék árát, illetve az ön döntése alapján becseréljük másik termékre.

Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy megrendelése során élhet a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. (a kormányrendelet teljes szövegét itt olvashatja: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor)
A szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

Figyelem!

A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Az elállási szándékot az info@rotaciotata.hu email címre írt e-mailben vagy telefonon jelezheti felénk. Kérjük az e-mailben tüntesse fel a megrendelés sorszámát.
Amennyiben a vevő a terméket személyesen szeretné visszajuttatni, vagy személyesen kíván panasszal élni, akkor azt a 2890 Tata, Bacsó B. u. 39/A szám alatti irodánkban teheti meg.
Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet csak a fenti kormányrendeletben meghatározott esetekben adunk.

Minden terméket a magyar gyártó/nagykereskedő által biztosított leírással szállítjuk.
Termék meghibásodása esetén a 06-20-313-70-18 telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink bármelyikén.
10 kg alatt a termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli, míg 10 kg felett a szervizpont költsége. Webáruházunk szervizpontjának címe: 2890 Tata, Bacsó B. u. 39/A.  Portósan, utánvétesen küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Ha a megrendelt árucikk hibás vagy hiányos, akkor cégünk díjmentesen kicseréli illetve pótolja a hibás vagy hiányzó darabokat.

Amennyiben a cserére nincs mód, (mert például a termék időközben elfogyott) a vásárló elállhat a vásárlástól.

 MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

FONTOS!

Az áruházban megadott árak általános forgalmi adót tartalmazó fogyasztói árak, amelyek magyar forintban értendők, és amelyeken felül a termékeket semmilyen adó nem terheli. A termékekre a gyártók által vállalt és a rendeletek által előírt garanciális feltételek érvényesek!

A Rotáció Kft. megtesz mindent azért, hogy a webáruház oldalain megjelenő adatok (termékek megjelenítése, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek, de az esetlegesen előforduló adathibákért nem vállal felelősséget. Ezek kiküszöbölését szolgálja a megrendelést követő és a visszaigazolást megelőző telefonos egyeztetés. Ilyen hibák esetén a vevők a visszaigazolásig elállhatnak a hibás adatokkal közölt termékek megrendelésétől. A Rotáció Kft. ugyancsak nem vállal felelősséget azért, ha megrendelést részben vagy egészben önhibáján kívül (pl. készlethiány) nem tudja teljesíteni.



STIHL WEBSHOP

Kosár  

A kosár üres

0 Ft‎ ÁFA tartalom
0 Ft‎ Összesen

Az árak az Áfát tartalmazzák

Fizetés

Katalógus letöltések